Ik denk ook dat samen spelen heel goed werkt, en dan misschien niet in een groep, maar gewoon met iemand die een beetje hetzelfde niveau heeft. Dan kun je samen de stukjes kiezen en word je niet meteen geconfronteerd met een, soms te moeilijke, muziekkeuze in een groep waar je geen invloed op...