Nou op een zwiepende boomtop vind ik je niet lijken Beginn, wel een beetje op een dronken vrouwtje, maar je staat best leuk heen en weer te deinen vind ik, is ook heel aantrekkelijk. Je hond ligt te slapen en dat geeft aan dat je muzikaal bent. Als honden rustig zijn als er gespeeld wordt op een strijkinstrument is dat altijd een goed teken. Maar de hond van jou die slaapt en dat is een nog beter teken. Mijn oom Co was een geweldig goede cellist en diens hond sliep ook altijd als hij aan het strijken was. Als zijn vrouw mijn tante Truus dus, de was aan het strijken was sliep de hond trouwens ook, maar dat terzijde.
Ik was ook altijd heel beweeglijk als ik aan het spelen was, maar ja door mijn leeftijd is dat beweeglijke er nu zo'n beetje vanaf, ik ben nu meer een onbeweeglijke boomstronk.
Dat is jammer want juist door dat bewegen waren veel vrouwen gek op me. Ik ga nu stoppen want anders wordt mijn reactie verwijderd door meneer Frits want die is erg streng.
Dag Beginn,
groetjes van Oom Tobias
Dag Ome Tobias,
Ik was hier aan het meelezen hoor, en het werd hoog tijd dat ik even een antwoord postte, maar ik was gepreoccupeerd met de vele huishoudelijke klusjes die onder druk van mijn vrije-uitloopvriendje dienden verricht te worden. Er bleef namelijk voor of na het werk helemaal geen tijd meer over voor viool. Maar ik denk dat dat net de bedoeling was.
Ondertussen zijn we woensdag en liggen dus mijn klinkers recht, heb ik mooie zelfgemaakte houten schapjes voor mijn schoenen en superhandige schapjes in de bergplaats, is de garage helemaal uitgemest en opgeruimd, zijn mijn garagerekken opnieuw en voor de verandering deftig gemonteerd en heb ik een mooie buitenlamp met sensor naast de voordeur in plaats van de aftandse kapotte buitenlamp die er al vijf jaar hing nutteloos te wezen.
Het liefst zou ik natuurlijk willen dat hij accordeon ging spelen ofzo.
Accordeon zou echt PERFECT zijn.
Dat klinkt ideaal bij die viool.
Groetjes,
Beginnertje