Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zachter spel, de tussenstand:
~ ik werk met plezier aan mijn solostukken (gedempt, thuis) en ga ws een deeltje toevoegen aan mijn map:
een canto uit cellosuites van B. Britten;
- in ensemble voorlopig toch verder, op een plek helemaal achteraan in de luwte;
- op wachtlijstje bij cellodocent, om tzt te gaan werken aan duetten.
Wat fijn voor je dat je toch nog verder kunt met spelen.Zachter spel, de tussenstand:
~ ik werk met plezier aan mijn solostukken (gedempt, thuis) en ga ws een deeltje toevoegen aan mijn map:
een canto uit cellosuites van B. Britten;
- in ensemble voorlopig toch verder, op een plek helemaal achteraan in de luwte;
- op wachtlijstje bij cellodocent, om tzt te gaan werken aan duette
Gisteren ontmoette ik iemand die me vertelde echt door de viool nu last te hebben van oorsuizen. Dat maakte best indruk. Dus echt niet verkeerd om goed na te denken over je oren!
Een rubberen dempertje is altijd fijn, ook voor de huisgenoten. Maar ga dan wel in een ruimte zitten waar weinig demping is door meubels en gordijnen, een keuken bijvoorbeeld, anders word de klank te dof en te zacht.Laat ik maar gelijk een demper op mijn viool zetten als ik hem eenmaal heb!
De eerste oriënterende les was prachtig. Ik ga door, met losse lessen.Spannend!
De eerste oriënterende les was prachtig.
Goeie tip, zodat je zelf kunt genieten van ruime klank.Een rubberen dempertje is altijd fijn, ook voor de huisgenoten. Maar ga dan wel in een ruimte zitten waar weinig demping is door meubels en gordijnen, een keuken bijvoorbeeld, anders word de klank te dof en te zacht.
In da kamer waar ik speel heb ik vloerbedekking, gordijnen, iets (met textiel) aan de wand, planten en boeken op de kast. De klank krijgt evengoed ruimte (bijna teveel nog) en sourdine blijft nodig.Wat hebben jullie gedaan tegen de harde klank thuis?
Vloerbedekking? Wandbekleding?